Jak občané a firmy hodnotí digitální služby veřejné správy?

Česko.Digital: Horší trojka pro stát aneb jak občané a firmy hodnotí digitální služby veřejné správy

Jak jste spokojeni s digitálními službami státu, kde konkrétně vidíte jejich rezervy a co od nich vlastně očekáváte? Přesně to nás v Česko.Digital zajímalo, a proto jsme v dubnu a květnu letošního roku provedli anketu mezi klienty státu – občany a firmami.

V tomto textu vám přinášíme výsledky našich hloubkových rozhovorů, v navazujících článcích pak přinášíme pohled hráčů na poli digitální transformace státu a také řešení, která se nabízejí. Anketa je první etapou našeho projektu Digitální partnerství, který usiluje o zlepšení digitálních služeb veřejné správy.

— Česko.Digital

6 hlavních okruhů
  1. Neefektivní postupy a procesy
  2. Systém nadřazený občanům
  3. Nedůvěra
  4. Nepřátelský přístup úřadů
  5. Nepřívětivý jazyk služeb
  6. Chybí porozumění uživateli

Zdroj:

K tématu: