MPSV a ÚP: Digitalizujeme s Jendou!

MPSV: Nová Klientská zóna Jenda. Klientská zóna MPSV Vám ušetří cestu na úřad.
Co umí?

Klientskou zónu jsme poprvé spustili v srpnu 2022, abychom umožnili klientům požádat online o jednorázový příspěvek 5 000 korun na dítě. Tuto možnost využilo téměř 600 tisíc rodin. Díky tomu víme, že Jenda funguje a je připraven pojmout do svého prostředí další příspěvky a dávky ze státní sociální podpory.

Co bude umět?

Našim cílem je vytvořit jedno místo, kde klient bude mít informace o všech svých příspěvcích a žádostech. Postupně do Jendy budeme převádět další dávky a příspěvky tak, aby v budoucnu už nebylo potřeba chodit s žádostí na úřad. Klienti tak budou moci vyřizovat vše potřebné podobně komfortně, jak jsou zvyklí například při obsluze svého bankovního účtu. Postupem času převedeme do klientské zóny také agendu zaměstnanosti.

 

Co přinese digitalizace?

Více o Jendovi:

Zdroj:

 

TK ministra Mariana Jurečky k tématu digitalizace ÚP a online rodičovského příspěvku